布雷特曼Bretman (Da Baddest) Rock的Instagram主页(@bretmanrock)

5小时 之前
I love you mama ?? Enjoy your new home ?I am who I am, and I do everything I do because of you ? I love you more than I love myself and that’s a lot because I REALLY LOVE MYSELF ??
49万3千

8天 之前
Sometimes a bad bitch only have themselves,??‍♀️ but that’s all a bad bitch needs ??‍♀️ My entire @colourpopcosmetics collection is on sale for 20% off ?? use code “WUTEVA” link in my stories bitch
105万3千

9天 之前
Today we celebrate THE most important human species- A Woman.❣️ Wearing @fashionnova Lingerie ?? Makeup using my Colour Pop Collection In Wet ?
64万2千

10天 之前
#bretmanxbirdbox ?? I was 100% committed to the box bc I almost had it the first time… but anyways full video in my story I guess
94万2万

12天 之前
Nobody: …. Us:
236万5万

15天 之前
Watch the whole video on @nikelosangeles ???‍♂️ Just Muthafucken Do It Bitch ??⚡️ Thank you guys for this opportunity I owe you the whole world and bitch you better be ready because I’m going to change the WORLD ?? @nikerunning@nikelosangeles
112万9千

19天 之前
Lmfao throw back to my senior year when I went to states for Track??‍♂️ and I miraculously placed 6th for Hurdles out of like 100+ boys in the state..??‍♂️ as you can see I did not want to do a Shaka ?? and I was trying to stay lowkey bc the rain RUINED my makeup, I was pressed- Idk why I never posted this bc I was actually really proud of myself for dealing with school, traveling, social media and sports✨? Tomorrow I’ll be on my way to Oregon to see my home gworls at @nike and I think it’s so funny how life works bc this feels like a complete full circle like wow I’m a bad bitch ??‍♀️☀️
84万5千

20天 之前
Me bored as fuck playing with my home, girl ?☀️ just minding my own business
81万9千

22天 之前
Bitch I got my lash lifted today and it got me feeling like a whole new bitch, ????‍♀️ Outfit from @fashionnova btw #nofilter #cute #yesiknow#yourlashextensioncould #never#feelingcute #krisjenner
92万8千

25天 之前
It’s always the ugly bitches hating….ALWAYS ? like if you agree and if you’re cute
66万1万

26天 之前
Some of you ain’t me, and it really shows ??
68万6千

29天 之前
My favorite video my sister and I have ever filmed !? Me teaching her the rules of the road??? Because she a driver or whatevah ? Link in BIO
81万1万

1个月 之前
No Face, No Case ? Happy Valentines ho ♥️ some of you haven’t shopped my @colourpopcosmetics collab and it really shows. Stay Lit bitch?, keep those pussies tight and your wallets loose this V-Day
4千

1个月 之前
My sister and I always performing ????? @maelovecleo ? Princess Outfit is @fashionnova ✨ New YouTube video Link in Bio Ladies it’s the funniest video we ever did
1万

1个月 之前
Cleo took this selfie of us.. aren’t we so cute ? ✨??? Category is Navy Blue??‍♂️
3千

1个月 之前
Someone help me ? Putting on mascara and rolling my lashes got me feeling some typa way?? I literally don’t know how to act
2万

1个月 之前
This is what I mean when I text “Ha” ?? not no Hahaha just “Ha”??‍♂️ if you’re wondering how my ankles are watch my story
2万

2月 之前
Happy Birthday @nikita_dragun ?? I hate calling her my best friend because she’s more like the sister that I never asked for but got stuck with ?? only if y’all knew half the shit I went thru with this bitch y’all would die. I’m thankful for douching with me and getting me ready for my dick appointments, and always hyping me up ?? thank you for always picking up my FaceTime calls and telling me stories for hours that I never ask for it✨ You’re literally me ! And I love you as much as I love my self, and I Hate Myself ?
3千

2月 之前
Just some Q&A’s ?? I don’t know why so many people asked me to repost these but ???‍♂️ my stories are always cute thanks for everyone who watches my shenanigans
1万

2月 之前
I hate when I’m trying to be a hoe and my mom trynna clean ??? Shirt from @fashionnova or whatevah… New Youtuve Video aswell Link in BIO
3万

2月 之前
Skin + Sunny = Skinny ?✨ Comment your skin care routine ☀️? I just mind my business 3 times a day.. BTW I’m wearing my Stop It Blush from @colourpopcosmetics
2千

2月 之前
The worst thing you can do to your haters is knowing your worth and how beautiful you are ?? because once you do, bitch it’s game over for your hater hoes…? Bitch I’m cute and if you don’t think so, then that’s your problem not mines ?
1万

2月 之前
I love these @lesamishomme undies ?they make my ass look so phat?? check them out ➡️ http://Lesamishomme.com ? use code BRETMAN20 for 20% off
5千

2月 之前
#10yearchallenge Girl let me tell you ! I took the first picture in 2009 for my first Profile picture for Friendster/MySpace, ?? and I had just pierced my ears so I was really feeling myself? and the second pic I took it 10 min ago lol.. omg I was 10 and now I’m 20 that’s like so gross
1万

2月 之前
I hate when I look so cute and beat my face and I don’t have anywhere to go ??? like I can’t throw this look away . Lips are from @colourpopcosmetics and they are from my Wet Collection hunny ??
9千

2月 之前
Me trying to write an essay about Saving Turtles ?? we should really save turtles doe bc I live for turtles, they just mind they own business, which is something y’all should do as well
2万

2月 之前
Me and my bestie is stepping out ?? y’all better make wey @cleoamoreamiotonu
3千

2月 之前
Ugh ? Winter in Hawaii is too damn cold ?❄️ I had to cover up ??
5千

3月 之前
The first 39 seconds of 2019 was spent like this ?? Happy New Year Bitches !! 2019 is the year to be extra ?✨ let’s leave being basic in 2018 , be more confident and love your selves this year! Dream bigger than you have ever dreamed before and chase that shit ❤️? I’m so excited for what the universe has in store for us this year ! I love you bitch
1万

3月 之前
I can’t believe they cut out my part on BirdBox ????? #birdbox my acting was so good
3万

3月 之前
Mornings with @cleoamoreamiotonu ✨?❤️ new YouTube video btw link in my bio ??
5千

3月 之前
Mood for 2019…. ?? Are you gonna Hear or Listen??? and are you gonna Read or Comprehend?? That is the question ✨ also YouTube video ! Link in bio
1万

3月 之前
Tbh It doesn’t even feel like the holidays ✨?? but swipe ➡️ for some holiday spirit ?? Comment your Venmo username and I’ll send 5 random people something cute ??
3万

3月 之前
Sorry I couldn’t see you thru my booked and busy-ness ??
2千

3月 之前
Bretman The Science Bitch??‍???‍? feat @cleoamoreamiotonu ? I wanted to make snow for her because we live in Hawaii and we ain’t got snow so enjoy
1万

3月 之前
What are y’all thinking about it ??? I’m thinking about how I’m still alive despite of all the dumb shit I do? like how am I still alive??
8千

3月 之前
Just teaching Cleo the fundamentals of pole dancing?? You have to start then young you know? … @cleoamoreamiotonu ? we were running at the end because my mom keeps scolding me for putting her on the pole lol
2万

3月 之前
Did you watch my new Video yet ? ?☹️ We did a seafood boils muckbang and girl it was an adventure.. not to mention my sister is allergic to it??? Link in BIO to watch
6千

4月 之前
Things I do when I get bored…?? this is why I don’t let myself get bored… this is the type of shit imma be doing in Hell
4万

4月 之前
#ad Go buy some condoms, or whatevah?. In all seriousness, @Durex_USA is doing something really cool in partnership with @RED – a portion of every purchase of these new condoms goes to support the fight against HIV and AIDS in Africa. Link in my bio #havesexsavelives
1万

4月 之前
Bretman The Science Bitch : Holding Fire ? ?Y’all I literally saw my eyebrows life flash before my eyes ?? why do I do this shit to myself? oh and happy birthday to the good ol sis @billnye
7万

4月 之前
SWAG… Something We Asians Got ?? 2012 me was THAT BITCH, with her brown hair and skinny brows no one could tell her nothing ?? comment something you remember from 2012
1万

4月 之前
Why do they call it baby sitting, when you don’t even get to sit on a baby ??? Happy Thanks Giving from Cleo’s baby hairs to yours ?? We are so thankful for you ?? @cleoamoreamiotonu
3千

4月 之前
My sister @maelovecleo and I did the guess that song challenge ??and it has got to be the funniest video we’ve ever filmed ?? Link in Bio for the full video, comment other videos and challenges we should film
3千

4月 之前
How my food sees me from the microwave…… ?????
1万

4月 之前
I dead ass carried a whole body mirror into my balcony to take this picture ?? New Youtube Video Link in Bio !! ?
5千

4月 之前
These types of things really breaks my heart… No one ever ask me what I’m under.. ??? so pls tag someone and ask them what they are under… FULL VIDEO ON YOUTUBE LINK IN BIO?? it’s titled : Why I cut her off for 2 months lol
8千

4月 之前
I have been trying out this new workout plan called Minding my own Business .?I have been doing it the past week and I can already see results on my butt ❤️? I really recommend Minding my own Business, it works on all body types and all ages.. . . Mind my Business Try it today!! ❤️Link in BIO to try this diet plan ? DM me for questions
2万

4月 之前
Revealing my Collection to my sister Video is now UP !! ?? lol after two months of not talking because we’re both dramatic asf we finally filmed a video @maelovecleo ??This video means so much to me not only because of my collection but it’s the first time ever that I actually sat down and just say thank you and poured my heart Full Video on YouTube ?‍♀️?‍♂️
4千

4月 之前
My Wet? and Lit? collection is NOW AVAILABLE, Shop the link in my BIO ✨? @colourpopcosmetics
2千

4月 之前
Some behind the scene lewks for y’all ??? My Collection Launches tomorrow with @colourpopcosmetics at 10am PST ❤️??Thank you guys for all the support, I can’t wait for you guys to enjoy my little gifts to y’all – I’m looking for talented artist to get some products from the collection, if you are or know of any amazing artist please tag them below ???❤️ #bretmanxcolourpop – MUG?- @makeupbysamuel HAIR✂️ – @jesushairSTYLIST? – @hausofgee Gays can do ANYTHING ? haha
6千

4月 之前
When you wake up from your nap and he already eating your ass…. and you’re just like… then you go back to fake napping ???❄️ Wearing the Wet Collection from my new @colourpopcosmetics – – Give Away Time ? BRETMANROCK X COLOURPOP GIVEAWAY ? Aloha muthaf*ckas! Win a trip to HAWAII for you and your BFF + the #BretmanxColourpop Collection! How to enter: – 1. Like this Picture 2. Follow @Bretmanrock & @ColourpopCosmetics3. Tag your travel buddy  4. Multiple entires okay! 1 Comment = 1 Entrie
38万
需要查看更多Instagram?

instagram下载

发表评论

邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注